Google+ Followers

Monday, 31 December 2012

menggile skejap

assalamualaikum.nak tau knape tajuk "menggile skejap"..tajuk pon dah gle.nie kan lagi perbuatan..haha.tadi jalan jalan dengan dayana,khairun,arifah,kakak khairun,kak ada...actually tadi kitorang berempat jer.x bercampur dgn kakak kakak yg comel tuh :) ..pastu terserempak kat rumah khairun.so.join la skali.kak ada sporting..time kat atas motor gelak je memanjang..x de perkataan yg lawak pon jadi lawak.so.tu la puncenye.gelak jela..jalan-jalan pon dah x tau kat mne..ade je lorong...konah jer...pastu..aq ngan arifah terpisah pulak dengan diorang..sbb byk sgt kerete..so terpakse la stop dulu..tetibe ade pulak mamat 2 org nie..bawak kereta kiri kanan kiri kanan..ktorg da jgke dah.mesti ade sesuatu yg x kene dgn akal mamat tuh..ble diorang lalu je dpn kitorang,reaksi muke die.ya Allah..x tau nak terangkan..."macam nak keluarkan hingus kat ktorang" ...pikirlah mcm mne mke kalau mcm tu..okay.lupekan..dlm pkol 6:35 cmtu bersurai lah balek ke rumah msing2..orang kate anak dare mne boleh balek lmbat2...haha..sakai je ayat.terubatlah rindu kitorang ..sbb ade kawan yg dkat nak balek ostel..last day. :D .okay.tu je la nak crite..assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment