Google+ Followers

Sunday, 30 December 2012

31hb :(

terlebih dahulu.assalamualaikum.
waaaaaaaaaaaaaa...nak meraung boleh x.haha.entah knape aq x ske tarikh nie.haha.mcm x tau je.byk bende sedeh dalam tarikh nie..first :dah nak sekola..(semue org tau tuh) kedue:tingglkn kengkwan dengan my brother. (sementare je pon) ...ape2 pon aq nak minx maap kat semue kawan aq kalau aq ade buat salah kat korang utk tahun 2012.(mcm ayat dayana je.haha.pinjam sat naa)..nak aq list semue kawan aq ke??..maybe x payah kot.byk tuh.tu pon kalau diorang rase diorang kawan aq. :(em em em. ..especially seseorg tu..die je la antara kawan aq yg paham aq..woo.tacing nie.haha. smoge tahun 2013 lebih baik dari tahun 2012..nak cuti lagiiii..lepas nie mulelah aktiviti harian aq..tido-->bangun tido-->mandi-->siap2 pkai baju skolah-->go to school...sekolah memanggil manggil namaku..haha.sakai je.okay la.ape2 pon.jom countdown tuk 2013.selamat datang 2013.haha.mcm penyambut tetamu je.okay.assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment